بلاگ

طراحی خدمات چیست 6

طراحی خدمات از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد طراحی خدمات (به انگلیسی: Service Design)، به برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی افراد، زیرساخت‌ها، ارتباطات و اجزای موجود در خدمات، به منظور ارتقاء سطح کیفی و همچنین بهبود نحوۀ تعامل خدمات با دریافت‌کنندگان آن گفته می‌شود. هدف متدولوژی‌های مختلف طراحی خدمات، دایر کردن بهترین…

طراحی خدمات چیست 11

طراحی خدمات چیست؟ طراحی خدمات در بین طراحان خدمات و متخصصانی که سال‌های به طراحی خدمات مشغول هستند، دارای تعاریف گوناگونی است. گروهی از متخصصان طراحی خدمات آن را یک رویکرد می‌­دانند که مکمل سایر رویکردهای مدیریتی و توسعه‌­ای مانند تدوین…

طراحی خدمات چیست 10

طراحی خدمات چیست؟ طراحی خدمات فرآیندی است که طراحان طی می‌کنند تا راه‌حل‌ها و تجربه‌های بهینه‌ای برای کاربران و خدمت‌رسان‌ها(کسب و کارها) خلق کنند. طراحان خدمت را به اجزای تشکیل‌دهنده‌اش تقسیم می‌کنند و برای بهینه کردن هر بخش از مسیر…

طراحی خدمات چیست؟

طراحی خدمات چیست؟ طراحی خدمات یا سرویس دیزاین (Service Design) به مجموعه فعالیتهایی که برای برنامه ریزی و سازماندهی منابع انسانی، ارتباطات، زیرساخت و همچنین بخشهای تشکیل دهنده یک “خدمت” انجام می شود تا آن خدمت با کیفیت بالاتر و…

غواصی در ذهن مشتری با طراحی و تدوین نقشه همدلی

نمیتونی بین ایده های طراحی محصولت و پیچیدگی رضایت مشتری ارتباط برقرار کنی ؟ این مطلب رو از دست نده ! در پاسخ به این دغدغه و در راستای سلسله مطالب مدیریت تجربه مشتری (CEM) به معرفی نقشه همدلی خواهیم…

از نقاط تماس مشتری تا نقشه سفر: جهان را مانند مشتریان ببینید

برای به حداکثر رساندن رضایت مشتری، شرکت‌ها مدت‌هاست که بر نقاط تماس مشتری تاکید کرده‌اند و نقاط تماس مشتری تعاملات بین یک شرکت و مشتریان آن است. اجازه دهید این موضوع را با یک مثال ادامه دهیم: جنی هر روز صبح، ساعت…

نقاط درد مشتری در فرآیند بازاریابی

پنجمین عنصر مهم در فرآیند بازاریابی تشخیص و ارائه راهکار برای نقاط درد مخاطبان هدف (Customers’ Pain Points) هست. نقاط درد یعنی موضوعاتی که مخاطبان شما رو آزار می‌ده یا اونها رو نسبت به خرید محصولات‌تون نگران می‌کنه… مثلا همه دوست دارن…

نقاط درد مشتری چیست و چگونه می‌توانیم آنها را رفع کنیم؟

وقتی نوبت به نقاط درد می‌رسد، باید از خود بپرسید : چقدر حاضر هستم برای رفع این درد هزینه کنم؟ تاریخچه کسب و کار پر است از داستان‌های شرکت‌هائی که نقاط درد مشتری را کشف و حل می‌کنند تا رقبای…

فارسی سازی و توسعه توسط آلتمیست تم.

 تمام حقوق این سایت متعلق به نوروژین می باشد .

نقل مطالب نوروژین به هر شیوه و با هر عنوان، تخلف محسوب شده و متخلفین بر اساس قوانین جاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

تحت نظارت و فعالیت

آزانس دیجیتال مارکتینگ گیسو