بلاگ

۳ دسته اصلی نیازهای مشتریان در بازاریابی

هنگامی که یک کسب و کار به مشتریان خدمات رسانی می‌کند، نه تنها نیاز اساسی مشتری بلکه سایر نیازهایی که او بیان نمی‌کند را نیز تامین می‌کند هریک از ما نیاز، درخواست یا تقاضاهایی داریم. درکل سه نوع نیاز برای…

آمار اثربخشی بازاریابی ویدئویی در سال 2018: پیش بینی متخصصین چیست؟

اکنون حدود 5 ماه از سال 2018 را پشت سر گذاشته ایم و بهترین زمان برای اطلاع از آمار بازاریابی ویدئویی برای دستیابی به دیدگاه تجاری بهتر است. اطلاع از این آمارها کمک می کند استراتژی تبلیغات ویدئویی خود را…

اولین مرحله ی کلیدی و موثر اصول نورومارکتینگ در نفوذ و تاثیرگذاری بر ذهن مشتریان

اصول نورومارکتینگ کمک میکند تا همه ی عناصر آمیخته ی بازاریابی ، با نحوه ی کارکرد مغز مصرف کنندگان و مشتریان ، تطابق یابد. بدین منظور شش مرحله برای متقاعد سازی مغز ارائه شده است که بصورت خلاصه به بیان…

5 تکنیک نورومارکتینگ که هر متخصص فروشی باید از آن آگاه باشد

در نوروساینس ، افراد به آسانی در انتخاب و به کارگیری تکنیک های مختلف موجود نورومارکتینگ دچار سردرگمی می شوند. هرچند تمام  تکنیک های مورد استفاده در این زمینه به طور بالقوه در تبلیغات ارزشمند و مؤثر هستند،ولی آشنایی با…

اسرار مشترک شعبده‌بازها و فروشندگان حرفه‌ای

اگر تصور می کنید كه شعبده بازها و دانشمندان نوروساينس حرف مشتركي باهم ندارند،سخت در اشتباهید. زيرا هر دو گروه با مسائلی از قبیل دقت و هوشیاری افراد سر و کار دارند و تنها روشهاي متفاوتي دارند. و در اين ميان فروشندگان و بازاريابان می توانند از اطلاعات هر دو گروه به نفع خود استفاده کنند

فارسی سازی و توسعه توسط آلتمیست تم.

 تمام حقوق این سایت متعلق به نوروژین می باشد .

نقل مطالب نوروژین به هر شیوه و با هر عنوان، تخلف محسوب شده و متخلفین بر اساس قوانین جاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

تحت نظارت و فعالیت

آزانس دیجیتال مارکتینگ گیسو