![logo7](http://neurozhin.ir/wp-content/uploads/2018/01/logo7-1.png)
نورومپ یا نقشه ذهنی مشتری چیست ؟
نورومارکتینگ یکی از جدیدترین روشهای مؤثر در جهت بهبود نتایج فروش و تبلیغات با استفاده از کشفیات علوم عصبی می باشد. با کمک شناسایی نقشه ذهنی مغز و عوامل تاثیرگذار بر تصمیم گیری خرید و شناخت شناخت نحوه تفكر مشتريان و تمايلات دروني و ناخوداگاه آنها در مسير خريد می توانید مشتریان بیشتری را جذب و متقاعد کرده و فروش بهتری داشته باشید. اصول نورومارکتینگ به شما کمک می کند پیام خود را بر نیاز مشتری متمرکز کرده ، و ارزش محصولات خود را به مشتری ثابت کنید و پیامی تاثیرگذار به مغز تصمیم گیرنده مشتری ارسال نمایید.
![MAPmap](http://neurozhin.ir/wp-content/uploads/2016/04/MAPmap.png)
5 منطقه NeuroMap
مدل NeuroMap از پنج ناحیه تشکیل شده است، که هر کدام بینش و درکی ارزشمند نسبت به عوامل موثر در متقاعد کردن افراد، ارائه میدهند و نشان می دهد که چگونه می توانیم مسیر «دکمه خرید» را در مغز مشتری خود پیدا کنیم
![3-brain-neurozhin](http://neurozhin.ir/wp-content/uploads/2018/01/3-brain-neurozhin-1.png)
سه لایه فعال در مغز
برای آگاهی از نقشه ی ذهنی مشتریان (نورومپ) در ابتدا لازم است درکی صحیح نسبت به شناخت ساختار مغز انسان داشته باشیم . ممکن است شما مغز انسان را یک ارگان واحد تصور کنید اما از لحاظ فیزیولوژیکی ، مغز در واقع در 3 لایه جداگانه سازماندهی شده است که به عنوان ارگان های جداگانه با ساختارهای مختلف سلولی و عملکرد های مختلف عمل می کنند. بسیار مهم است که بدانیم هر یک از این بخش ها چگونه در تصمیم گیری خرید تاثیر میگذارند و مهمتر از همه ، چه بخشي از مغز تصميم گيرنده واقعي است.
![six-simulti-neurozhin](http://neurozhin.ir/wp-content/uploads/2018/01/six-simulti-neurozhin.png)
محرک های شش گانه
قسمت ابتدایی مغز انسان "مغز قدیمی" نامیده می شود. و اگرچه وظیفه ی کنترل فعالیت های حفظ بقا مانند تنفس، هضم، ضربان قلب و غیره را کنترل می کند، ولی به عنوان نوعی تحریک کننده در تصمیم گیری ها ، نقش بسیار مهمی ایفا میکند . اگر یاد بگیرید که چگونه از این محرک ها به عنوان یک زبان ویژه برای تاثیر تصمیم گیری خرید مشتریان خود استفاده کنید، سود زیادی میبرید
![4steps-neurozhin](http://neurozhin.ir/wp-content/uploads/2018/01/4steps-neurozhin.png)
چهار مرحله ی کلیدی
این بخش از NeuroMap هسته اصلی روند شناسایی نقشه ذهنی مشتریان است. گروه تخصصی نوروژین با یک روند ثابت و ساده 4 مرحله ای به شما کمک می کند بصورتی موثر بر مغز مشتری خود تاثیر گذار بگذارید . با پیروی از این 4 مرحله، شما یک پیام قدرتمند ایجاد کرده و ارائه می دهید که باعث تصمیم گیری در کوتاهترین زمان ممکن میشود
![6-message-block-neurozhin](http://neurozhin.ir/wp-content/uploads/2018/01/6-message-block-neurozhin.png)
شش بلاک پیامی قوی
در نوروژین برای دستیابی به مغز قدیمی که مهمترین نقش در تصمیم گیری را دارد ، پیام های منحصر به فرد را بر اساس 6 بلوک پیام که مغز قدیمی مشتریان شما را هدف قرار داده است دسته بندی کرده ایم . یاد بگیرید چگونه از این بلوک های پیام های ساده استفاده کنید تا پیام های قوی و موثر، برای مخاطبان خود ایجاد کنید.
![7-message-neurozhin](http://neurozhin.ir/wp-content/uploads/2018/01/7-message-neurozhin.png)
7 پیام تقویت کننده
متخصصین نوروژین به شما کمک میکنند تا بدانید چگونه با استفاده از هفت تکنیک ، که باعث افزایش پاسخ مغز قدیمی (Reptilian ) به پیام شما می شود ، میتوانید تاثیر هر بلوک پیام را افزایش دهید.