
نورومپ یا نقشه ذهنی مشتری چیست ؟
نورومارکتینگ یکی از جدیدترین روشهای مؤثر در جهت بهبود نتایج فروش و تبلیغات با استفاده از کشفیات علوم عصبی می باشد. با کمک شناسایی نقشه ذهنی مغز و عوامل تاثیرگذار بر تصمیم گیری خرید و شناخت شناخت نحوه تفكر مشتريان و تمايلات دروني و ناخوداگاه آنها در مسير خريد می توانید مشتریان بیشتری را جذب و متقاعد کرده و فروش بهتری داشته باشید. اصول نورومارکتینگ به شما کمک می کند پیام خود را بر نیاز مشتری متمرکز کرده ، و ارزش محصولات خود را به مشتری ثابت کنید و پیامی تاثیرگذار به مغز تصمیم گیرنده مشتری ارسال نمایید.

5 منطقه NeuroMap
مدل NeuroMap از پنج ناحیه تشکیل شده است، که هر کدام بینش و درکی ارزشمند نسبت به عوامل موثر در متقاعد کردن افراد، ارائه میدهند و نشان می دهد که چگونه می توانیم مسیر «دکمه خرید» را در مغز مشتری خود پیدا کنیم

سه لایه فعال در مغز
برای آگاهی از نقشه ی ذهنی مشتریان (نورومپ) در ابتدا لازم است درکی صحیح نسبت به شناخت ساختار مغز انسان داشته باشیم . ممکن است شما مغز انسان را یک ارگان واحد تصور کنید اما از لحاظ فیزیولوژیکی ، مغز در واقع در 3 لایه جداگانه سازماندهی شده است که به عنوان ارگان های جداگانه با ساختارهای مختلف سلولی و عملکرد های مختلف عمل می کنند. بسیار مهم است که بدانیم هر یک از این بخش ها چگونه در تصمیم گیری خرید تاثیر میگذارند و مهمتر از همه ، چه بخشي از مغز تصميم گيرنده واقعي است.

محرک های شش گانه
قسمت ابتدایی مغز انسان "مغز قدیمی" نامیده می شود. و اگرچه وظیفه ی کنترل فعالیت های حفظ بقا مانند تنفس، هضم، ضربان قلب و غیره را کنترل می کند، ولی به عنوان نوعی تحریک کننده در تصمیم گیری ها ، نقش بسیار مهمی ایفا میکند . اگر یاد بگیرید که چگونه از این محرک ها به عنوان یک زبان ویژه برای تاثیر تصمیم گیری خرید مشتریان خود استفاده کنید، سود زیادی میبرید

چهار مرحله ی کلیدی
این بخش از NeuroMap هسته اصلی روند شناسایی نقشه ذهنی مشتریان است. گروه تخصصی نوروژین با یک روند ثابت و ساده 4 مرحله ای به شما کمک می کند بصورتی موثر بر مغز مشتری خود تاثیر گذار بگذارید . با پیروی از این 4 مرحله، شما یک پیام قدرتمند ایجاد کرده و ارائه می دهید که باعث تصمیم گیری در کوتاهترین زمان ممکن میشود

شش بلاک پیامی قوی
در نوروژین برای دستیابی به مغز قدیمی که مهمترین نقش در تصمیم گیری را دارد ، پیام های منحصر به فرد را بر اساس 6 بلوک پیام که مغز قدیمی مشتریان شما را هدف قرار داده است دسته بندی کرده ایم . یاد بگیرید چگونه از این بلوک های پیام های ساده استفاده کنید تا پیام های قوی و موثر، برای مخاطبان خود ایجاد کنید.

7 پیام تقویت کننده
متخصصین نوروژین به شما کمک میکنند تا بدانید چگونه با استفاده از هفت تکنیک ، که باعث افزایش پاسخ مغز قدیمی (Reptilian ) به پیام شما می شود ، میتوانید تاثیر هر بلوک پیام را افزایش دهید.